check, check

Jäklarns vad jag hunnit med saker.. Kanske inte de allra viktigaste men ändå...:

- Powerwalka check
- Duscha check
- Slänga ihop en smarrig lunch, samt någon form av middag check, under arbete
- Plocka i ordning allt smått som ligger och stökar till i mitt rum
- Göra alla tjejbestyr som man gör varje dag check

Jaa, ni ser ju vad jag sparat :P Man får ju inte vara dum, lr är det just dum man är kanske?

Under min promenad kom flytt-tankar upp i huvudet igen. Dem ger sig inte. Kom på att det bästa sättet för mig att komma ut ur boet är att flytta utan att jag märker det. Det mest ultimata vore om jag hade en pojkvän som bodde i stan och som jag liksom sov hos mer och mer - tills dess att jag inser att jag bor där. Det finns bara två små krux med denna idé. Nämligen:

1. Jag har ingen pojkvän
2. Jag vill inte ha pojkvän

Två rätt stora krux om man tänker efter. Hela min idé föll ju på dem små kruxen. Haha..

Annars ringde jag till fel genbärare dag, skulle ringa till XX men ringde XY men sicken felringning sen då. XY bad mig ta bilen till stan i stället för bussen då han behövde något från kontoret leverarat till sig. Thanks dude! :)

Time to check out the linserna :)

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0