fullt upp!

Fick skjuts in till stan av pappsen nu på morgonen, nice nice :) Kom precis hit och ska till att plugga grammatik innan jag beger mig till dagens föreläsning. Går mellan 10-12 och sen är det snabba puckar som gäller... Frida kikar förbi vid halv ett och då ska jag ha käkat. Vidare springer vi ner på stan för att kika på folket. Hehe :P.. Efter det ska jag åka och träna en sväng för att sedan bli hämtad av mammsen som ska vara smakråd när det kommer till "mina systrars" presenter. I morgon bär det av :D

När det väl är gjort ska jag hem hit och försöka ta några andetag.. Hoppas det finns tid till att packa väskan osv. innan jag måste kila till en kompis. Min andra Hammarby-match ska det kikas på :)

Hörde jag plugga någonstans??? Nej, tänkte väl det. Hrm.. Inte bra det här!

För övrigt glömde jag mobilen hemma i morse så jag ska klara mig fram till ungefär tre utan mobil. Ska nog funka men det blir krångligare ut i fall det tillstöter komplikationer. Låter som om jag ska utföra en operation i dag, hehe..

Have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0