Att vara eller att icke vara... tatuerad.

Jag har länge velat tatuera mig. Dock vet jag inte när, var, hur.. Och jag är inte en person som bara tatuerar mig bara för att.. Nej, min tatuering ska verkligen betyda något för mig. Har haft funderingar kring en text i stil med att "människan är stark" eller något liknande, men det är något jag inte riktigt kan stå för än så den idén får ligga på hyllan ett tag till.. Ordet "familj" på något annat språk är något som också snurrat i huvudet. Detta då att även om jag kanske skulle bryta med min familj lr vad som helst i framtiden så är familjen ändå sin familj, de allra närmaste. Familjen är ändå den som alltid funnits där under uppväxten och som stöttat under jobbiga perioder.. Iaf i mitt liv.. Vidare kommer jag själv någon gång ha en familj och sin egen familj är ju värd allt.. Kan jag föreställa mig iaf..

Att tatuera in "familj" lr något annat som står för det var något jag blev ännu mer sugen på i kväll. Jag insåg i kväll att hur mycket jag älskar min familj är helt ovärderligt. Man älskar sina egna på ett alldeles speciellt sätt. Det bara kom över mig hur mycket jag faktiskt älskar mina nära. Hur lycklig jag är över att jag har just mina bröder, min mamma och min pappa och att dem är just dem. Att de alltid, alltid finns där. Det är inte alla som har en familj som ställer upp i vått och torrt. Jag är så glad i min familj!

Framtiden får utvisa om jag gaddar in det lr inte... Kanske blir det tre små flugsvampar på axeln under en semester på Kreta, på fyllan.. Who knows?! :P

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vadå Kreta? ska du till kreta?

2009-02-13 @ 16:58:03
Postat av: Marthina

Nej, men det var ett exempel :)

2009-02-13 @ 22:38:09
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0