Åh vilken underbar dag!

Lördag. Transferdag. Men något är fel.. Klockan är nio och jag sitter på hotellet. Märtan har bara en transfer i dag och det är Oslo. Åker härifrån 17.15. Längtar. Har man fått in en rutin/ vana är det svårt att få ur den ur kroppen.. Var dock nere imorse och hjälpte till med vatten och sa hej då till gäster. Sedan upp på rummet och ett tappert försök till powernap men icke. Låg och nynnade på Anna Books ABC i huvudet. Kändes inte riktigt okej så nu är jag uppe, med träningskläder på. Jag och Åsa ska upp till basketplan och köra intervall. Loovely! :)

Jag har verkligen en underbar dag framför mig.. Ska köra alla externa gäster i dag. Älska det. Först vid ett och sen efter min transfer ikväll (typ halv elva men ändå..). Få köra hem mina Oslo-gäster som jag hade transfer med hit i lördags.. Hämta upp nya norrmän och sen avsluta lördagen med att det är mellanstadiedisco. Hur kul kommer inte det bli liksom?! Skoja inte att spellistan kommer vara bäst ever.. Five, Rednex, B.S.B, Spice Girls etc. etc. Oooh så bra :)

Nu kom Åsa..

Skriver mer lite senare.. Bilder kommer också..

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0