Efter lördag kommer söndag..

Så klart att det inte blev någon mer bloggning igår. Fick kämpa mig genom hela dagen. Tappade min energi efter träningen och hittade den inte förrän långt in på mellanstadiediscot. Lyckades inte ens samla åt mig energi från gästerna :( Men sen efter en del övertalning kirrade jag benvärmare, sick-sack-bena och två höga tofsar och sen så.. Party, dans, chips och bullar och varför inte "I want candy" med Aaron Carter?! :D Ett telefonsamtal ringdes också.. Ett trevligt sådant :)

Träningen i går kändes jättebra. Älska det! Jag och Åsa joggade upp till basketplan där vi körde intervall på löparbanan. Precis bredvid ligger brandstationen och mitt i ett löpsteg hör jag en av killarna ropa på sin kollega att komma och kolla. WOW, två tjejer som springer. Vilken sensation! När vi sedan joggade ner luktade det väldigt mycket parfym precis vid brandstationen. Jäkla frassemän, tur att man slutat bli förvånad...

Välkomstmötet kändes riktigt bra i morse. Första gången Tobbe var med. He's the new guide. Jobbade som det på Orizonte förra året och har nu tagit klivet från disken här på nappe ut till mig och Johanna. Blir nog bra det här. Känns så! För övrigt kom det tre nya hit igår. Nej, fasen fyra stycken. Tre i servisen - Julia, Agnes och Gustaf aka. Karlsson på taket och sen en kock vid namn Gustaf. Verkar vara rätt härliga typer. Skönt! Energin att lära känna nya blir lägre och lägre...

Repa och förra guidetrion..

guiderna..

Adam och jag..


Det var det för den här gången..

See ya...

Ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0