Alla vill ha klippkort på lokala pizzerian!

Kind of dead.

I mårn är det jag och Harry som kör sovmorgon de luxe! Längtar redan :)

Haha.. Nu ni.. Nu ska ni få höra kanske det mest intressanta någonsin.. När jag var hemma mellan mina två pass kände jag att nej, men pizza var jäkligt längesen och jag sa ju på jobbet att jag skulle gå i sockerkickens spår i dag.. Pizza it was. Och dra mej baklänges.. man hade lätt kunnat missta mig för en människa som aldrig sett mat tidigare.. Käkade upp hela, except one slice, och jag har aldrig varit i sådan chock som just då.. När hände det senast? Jaja, är man hungrig så är man :)

Och just det.. Fick klippkort på pizzerian. Ehh va?! När jag har fyllt det där kortet är pizzerian nedlagd sedan 3 år tillbaka. Iofs.. kanske ska satsa på att fylla det innan sommaren? Vad får jag då? En gratis pizza? Rabatt? Gratis dricka till pizzan? Vilket som måste det vara värt det.. Hahahaha!

Sängen nästa då..

Imårn kommer ett inlägg om gårdagens match. Måste få ner det i bloggen :)

Kram, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0