är träning knark?

Gissa om man blev glad i dag då. Kommer till träningen. Alldeles för säker på att det skulle bli kondition i all annan form än trappan.. Frågar coachen om hur träningen kommer att se ut och jaa, hur i helvete kan man bli så glad av att få höra att det blir kyrktrappan? Vet icke.. men glad var bara förnamnet :) 19 hårda omgångar körde vi, benen dog, magen kändes tommare än tommast men ack så underbar känsla. Därefter lite fys.. och döm om min förvåning när vi körde 3*10 armhävningar och det gick av bara farten.. När i hela friden kom denna styrkan till mig?! Underbart. Underbart. Underbart. Sa jag att det var underbart? Känsla. :) (jag vet att jag är helt psyko men gaaah, lovely!)

Måste säga ett par fina ord om vår coach as well.. Hans peppande är helt otroligt. Han säger alltid rätt saker på rätt plats. När orken börjar tryta kommer något superord och så kör man igen. Han är kind of great den där Dennis. Att han sedan utöver sin coach-roll är en otroligt fin och förstående människa gör honom ännu bättre som tränare. Jag har en enorm respekt för min tränare. Han ger så mycket...

Nu ska jag och min endorfinkropp duscha lite.. Skölja bort schwetten :D

Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0