Det är jag och dem äldre som slåss i dag

Nu ska jag och vrålåket ta och bege oss mot la stada. Dagens uppgift är att dra ner medelåldern på ICA Maxi den här tiden på dygnet. Jag är nämligen skittrött på att försöka komma på middag klockan fyra och sen bara slänga ihop något.. Inte för att jag är så pass duktig att jag kan slänga ihop något bara sådär men ni hajar vad jag menar :) Därför (kalla mig inte vuxen, gammal lr något sånt nu) har jag kokat ihop (fiffigt ordval, I know :P) en veckans matlista och då behövs det inhandlas some stuff.

Me. Moi och lilla jag.


























Hare kanoners!


Tja. Tja. Hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du håret sådär?

2009-08-24 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0