waffles, baby, waffles

Nej men tjena tjena.

Fortfarande på sånt därnt drygt humör...

I dag kom Jullan och Nettis hit. Jag hade ju anordnat våffeltårte-kalas, speciellt för dem.. Hehe.. När vi satt där kändes det mest som att någon av oss borde fylla år... Jag har i hela mitt liv känt att jag inte kommer att bli hel förrän jag har testat pannkakstårta. Lr iaf att en tom del av mig skulle fyllas.. Så nu är det gjort :) Nu är den tomma delen fylld av grädde, haha.. Och nej nej, sockerkick BIG time blidde det ju då bror hade avancerat och smällt ihop en kladdis. En riktig kladdis.

Mycket angenämnt att brudarna tittade förbi, kan jag tycka ;) Haha..

Well.. i går kväll sa mamma att jag kunde ta och städa av vardagsrummet idag.. köket behövde ju också städas. Lr jaa, hela huset egentligen. När jag kom hem från träningen hade hon ställt in en flyttkartong som själv hade vikt ihop då hon tycker att jag ska packa ner allt mitt porslin (hon har tjatat i flera veckor nu..). Imorse när jag steg upp var både tvättmaskinen och diskmaskinen i gång. Jag tror bestämt hon ser mig som husets piga numera....... Love you too mama!

Bara till att sätta igång innan hon trampar in då.


inte första pris i utseende kanske men who cares, really?!


J gömmer sig, lyckas sådär va :)


Nettan - J:s kompanjon lr mum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0