Äckliga små kryp!

Jag har tänkt på att det är 1 april hela dagen i dag. Men tror ni att jag fattat att det ÄR april?! Nej, nej.. Fasen, det är april. April. Helt sjukt. Haha..

Annars har jag och tjejerna målat lite, lekt att vi låg i havet( gräsmattan), plockat blommor samt följt med F. till apoteket.

Just ja, får inte glömma kurragömma. Jag kom på att vi kunde leka den leken någongång och nu är jag fast. Inte så jobbigt dock. Räknar till femton, ropar att jag kommer, de är alltid på samma ställe och Ostiane kommer alltid och möter mig :) Sen är det bara att börja om igen. Hehe..

Fan, finns jätte många sniglar på denna gård. Ostiane gillar att ta upp dem i handen. Jag, den hårda Märta, tycker att de är vidriga! När Ostiane vill visa mig den hon har i handen och kommer närmare så börjar jag springa och där var jakten i gång. Hon tycker att det är skitkul att jag inte gillar dem och garvar dessutom medan hon springer efter mig. Jag är alltså helt seriös där jag springer i från henne. Haha, härlig au-pair.

Vidare visade jag mitt hårda yttre än en gång då vi låg på gräsmattan och plockade blommor. Mitt i allt kommer en daggmask, mitt framför ögonen på mig. Innan jag hinner reagera har jag både skrikit och mer eller mindre hoppat upp från liggande. Pia tyckte nog att jag var lite mesig, haha :)

Såna där småsaker är ju såå äckliga. Usch!/ Berk!

Vidriga små saker!

Nu ska jag ta ett bad och sen hopp i säng!

Sov gott vänner.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som mig igår... "Va faan?! April?! Var det inte nyår precis?!!"

2008-04-02 @ 10:11:11
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: Haha, exakt så kändes det. Jiises, vad fort tiden går!

2008-04-02 @ 12:48:43
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Marcus

Har du tagit min snigelbild ? :O Ser iaf väldigt mycket ut som den.

2008-04-02 @ 19:55:58
Postat av: Marthina

Marcus: Tog från google ?

2008-04-02 @ 20:34:28
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Marcus

http://lovesomething.bilddagboken.se/p/show.html?id=64911613&directlink=1

2008-04-07 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0