Anmälan - check!

Nu är jag klar med anmälan till universitetet. Sista anmälningsdagen blev uppskjuten t.o.m 18 april i stället för 15 april så nu har jag sökt klart. Märta har alltså sökt:

1. Franska
2. Sjuksköterskeutbildning
3. Veterinärutbildning
4. Juristutbildning
5. Introduktion till modevetenskap (Stockholm)

De tre nedersta sökte jag bara för kul. Om vi antar att jag skulle komma in på någon utav de tre nedersta( vilket inte är troligt eftersom jag inte har så hög prioritet på dem samt att de är svåra att komma in på, men vi antar detta..) skulle jag få allvarliga problem med att välja mellan jurist och veterinär. Läste rättskunskap i trean och det var jätteintressant. Veterinär vet jag inte hur jag kom på - kanske genom att min kusin vill bli det. Haha.. Vet inte men det ligger säkert något i att hon går en sådan sorts utbildning och att jag tycker det verkar intressant.

Nu är det bara att vänta..

Känns skönt att ha sökt för nu har man ett val i höst - plugga eller jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0