att vara eller att icke vara...

Student?!

Senast den 15 april måste jag ha bestämt mig för om jag ska plugga någonting i höst. Har iaf kommit så långt att jag tittat runt lite. Just nu velar jag mellan franska och engelska eller om jag kanske ska hoppa på en hel utbildning. Fortfarande så ligger sjuksköterska mig närmast om hjärtat. Saknar verkligen jobbet på hemtjänsten och Tallgården. Dock blir det ju antagligen inte samma om jag utbildar mig inom området men jag saknar det. Tyder på någonting. Kanske hoppa på någon helt oväntad utbildning, ekonom? Eller ska jag söka jobb istället? Vad vill jag?

Känns lite små jobbigt just nu. Känns så stressigt. Om två veckor ska jag ha bestämt mig. Borde nog ta och ringa min kära Ajni och diskutera med henne. Åhh, den kvinnan saknar jag. Soulmate there is!

Ahhhh, ju mer jag tänker på det här desto jobbigare får mina hjärnceller det. Poor little things! :)

What to do, what to do?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart en länk ;D Kan dock inte lova att du får jättemånga fler läsare p.g.a. det men :P Känner igen mig i att inte veta vad man vill, jag har inte heller en aning... Men jag hoppas att jag kommer på det när jag är borta.

2008-04-02 @ 16:30:37
URL: http://eemmelie.blogg.se
Postat av: Karl Hallon

Jag skulle ta vara på tiden där och chilla mer istället för att gå i skolan. Känns lite ovärt.

2008-04-02 @ 19:53:31
Postat av: karl hallon 2.0

jaha du menade när du har kommit hem :P Då var det en annan femma :P

2008-04-02 @ 19:54:50
Postat av: Marthina

Emelie: Jag hade också den tanken eller jag har fortfarande. Dock måste man ju söka snart - ville ju ha hela tiden på mig att bestämma mig. Hrm!

Karl Hallon/ karl hallon 2.0: Nice namn bruuur :) Haha, jaa..när jag kommer hem. Vad tror du? Ska jag joina dig på bussen lr inte?

2008-04-02 @ 20:03:11
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: ajni

du borde för allt i världen ringa någon dag vännen.
vi ses
sommar, jag lovar!

2008-04-02 @ 21:24:11
URL: http://komigenelvira.blogg.se
Postat av: Marthina

ajni: finns många kodnamn för inez men så även för anna-stina :) Hehe.. Found your blog though:)

2008-04-02 @ 21:28:29
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Mera Ajni

Trodde ett tag att jag skrivit ett inlägg till dig i sömnen eller liknande :P Vi måste prata snart! Ringde till ditt franska nummer för några dagar sen men bara en fransk telefonsvarare som svarade... Läs engelska med mig i höst! Jag ska söka det och näringslära tror jag :) Spännande med Sushi-oskulden, jag och Andreas ska ta våra imorgon! Haha! Saknar dig! PUSS!

2008-04-03 @ 13:33:29
Postat av: Marthina

Mera Ajni: Oj, har du ringt? Jag brukar inte svara och ibland struntar F. i att svara. Ring min mobil först om du vill. Jaa, jag vet inte. Hmm.. Saknar dig BIG time.

2008-04-06 @ 21:41:58
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0