Dagens dilemma

Vad är bäst?

Inte kunna hosta pga. en sjujäkla träningsvärk i magen

eller...

Kunna hosta men inte ha träningsvärk?

Det är mitt dilemma i dag för jag har some deep problems med att hosta och nysa i dag. Magen liksom smärtar så fort jag tar en ansats till att frigöra slemmet jag har i halsen. Okej, hade kunnat skrivit det sista med vackrare ord men kände för att vara lite rak på sak.. :P

Innan dagen är slut har jag nog kommit på ett sätt att hosta utan att magen hurtar. Kanske ska testa att vika ner mig i 90 grader när jag ska hosta.. Kanske inte den vackraste positionen men va fasen..

FREE THE SLEMM!

Okej, Märta.. Lägg ner nu. Du är alldeles för trött just nu. Ta en powernap eller nå så du kommer ner på jorden igen!

:)


Kommentarer
Postat av: ebba

du är en sjuk människa och ja gillar dig. tack för grattiset!;D köss

2008-04-17 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0