Det luktade inte blomma :)

Hey guys!

När jag hade skrivit förra inlägget kilade jag ner och pratade lite med F. medan tjejerna fortfarande sov. Vi pratade om barn, ni ska bara veta hur mycket jag lär mig om de små liven, samt om att studera. Hon jobbar som socialarbetare så jag frågade lite hur hon tyckte det var. Är så himla glad att jag och F. kan prata om saker, även om det inte är stora saker. Har skrivit det förr men det tåls att skriva igen :) Egentligen så jobbar jag ju bara för familjen, hon behöver inte sitta och prata med mig om hon inte vill...

När tjejerna sedan vaknade blev det ett mindre kaos där Ostiane åkte in på rummet innan vi alla till slut satt i bilen på väg mot Carrefour. Jag fick köra då F. hade världens nackspärr. Inte mig emot, gillar att köra :) Helt plötsligt hade Ostiane och Pia också nackspärr men deras gick över efter 1 minut. Hmm.. Haha :) F. trodde att det Carrefour vi åkte till var Europas största Carrefour och jag kan säga er... (I forgot the camera) Det var inte litet. Meeeegastort ju. Ja, om man ska försöka översätta till svenska så är Carrefour som ICA maxi fast 100 ggr större :) Inhandlades barnstol och lite smågrejer.

Badade de små liven och sen tog F. över då jag hade jobbat klart för dagen. Nu sitter jag här :)

image299
Det lilla djuret sket i glaset...

image300
Ser ni bajset?!

image301
Det luktade inte blomma :D Haha...

Om ni undrar varför jag har blivit så dålig med att lägga ut bilder är det dels för att det är lite smådrygt då det tar sin lilla tid och dels för att jag blivit lite bekväm. Att barnen inte visas så mycket längre är för att jag vill kopieringsskydda korten först men vet inte hur. Could someone help me, please?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0