God natt?

Jahapp, har precis krypit ned under täcket medan de flesta av er har djupsömn eller nå sånt just nu. Är alltså precis hemkommen efter en riktigt skoj kväll.

Bella, Sofie och jag tog tåget runt sju och mötte upp Emelie i Paris efter ett litet missförstånd  vid tåget. Åkte vidare till nå ställe för att gå till ett café blablabala.. Drack öl och lyssnade på en tjej som sjöng. Jag, Marthina, drack öl och tyckte inte att det smakade bajs. Börjar lära mig. Hehe..

Därefter åkte vi till Ali och hennes killes hotell för att förfesta lite innan utgång på "Café Oz". Förfest och förfest.. Vi drack nån konstig öl i vinflaska som smakade blahablaha, skulle jag vilja påstå då. Camilla joinade också :)

"Café Oz"
mina vänner.. What a place. Var riktigt jäkla skoj! Vi skakade järnet och om man såg oss skulle man nog inte gissa på att vi var nyktra. En rätt lyckad kväll :) Jag fick till slut ha en hatt på huvudet! Velat ha det sen "Duplex"...

Tänkte först att jag skulle lägga upp bilder och allt nu i kväll/ på morgonen men just nu känner jag mera för att få lite sömn innan det är dags att göra söndagen. Ska vara hos Bella vid tolv - 5 h dit ungefär. Hugaligen...

Bilder kommer att komma upp imårn(läs: i dag) samt kanske lite mer update. Jiises, för mig är det fortfarande lördag! Haha..

Cyklade hem till fågelsång. Mkt mysigt! :)

God natt då?! Eller.. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0