Hair, it's all about hair :)

Jag har nog alltid förespråkat frisyr-förändringar. Man ska våga lite! Älskar när någon frågar vad man tycker om deras kanske-ska-klippa-eller-färga-idé! Jag har tänkt ett tag på att jag ska klippa lugg men när det närmade sig dagen D började jag vela. Laddade hela fm. i går för att sätta mig i den där frisörstolen - självklart vare stängt när man väl fått tummen ur.. Hem och ladda om.

I dag smällde det. Märta har skaffat sig en lugg samt slingat håret. DOCK får ni inte se luggen än. Hon klippte den och jag kände mig helnöjd, för att inte säga het :P Kvinnan frågar om hon ska klippa den lite till och med tanke på att den nääästan var för lång sa jag: Oui! ("Ja" för er som inte förstod det) Dumt gjort, Märta, dumt gjort. Kvinnan klipper en jävla centimeterjävel. Mm, så kände jag faktiskt. Ser rätt mesig ut för stunden. Gick från het till mes på 3 minuter. Jippie!

Tur att en lugg växer så det knakar, så om en vecka kanske det kommer en bild. Tills dess blir det fläta :)

Mitt hår är mkt viktigt för mig så detta känns lite småjobbigt, haha.. Fåfänga kallas det va?! ;P

Aja.. Bild på före och efter slingor ska ni få iaf:

image352
  Före
image353
Efter

image354
Före
image355
Efter

Hrm, nu när jag kikar på före och efter tycker jag mig inte se någon större skillnad. Det är det dock, åtminstone känns det så :) Jag tror jag gillar't iaf! VIlken skillnad det ser ut att vara på håret på de två första bilderna. På den första har jag inte skött håret på några dagar, då blir det sådär vackert förstår ni :S

I dag när jag var på väg till frisören tänkte jag att om jag går ut därifrån nöjd behöver jag inte vara rädd för att våga ta för mig när det gäller franskan hädanefter. Då har jag lycktas få de att förstå hur jag ville ha det. Tycker det är jobbigt att fråga om saker i t.ex affärer - något som jag verkligen INTE lider av i Sverige. Där börjar jag oftast med att fråga :P Haha..



Kommentarer
Postat av: max

eeh ska du verkligen se ut sådär?.............HAHAH närå. ser snyggt ut hörru;)hoppas du är nöjd nu så jag slipper höra ditt jävla tjat om klipp hit och klipp dit på msn:D tss kidda igen...tummen upp märtis!

ciao

2008-04-16 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0