Hej och hej då!

Hej hallå!

Längesen nu mina vänner. Okej, några dagar men det känns fasen länge! Hehe.. Dock ska det bli längre...

Om någon timme åker vi i väg till Bretagne och kommer att stanna där i tio dagar. Familjen har hus där då F:s pappa bor där. Eller något sånt :)

Tänkte bara snabbt skriva lite..

La familia åkte hem i går kväll. Trodde jag skulle slippa tårar, kändes faktiskt så. Gick bra när jag kramade om både mamma och bror men sedan.. Pappa höll om mig jättehårt och sa att det var kul att få hälsa på mig. Tror ni det var lätt att hålla tillbaka då eller.. Nej! Bara gick i väg. Orkade inte ha något tårkalas :) Dumt kanske :S

Jäkla tåget hade slutat gå från flygplatsen den tiden jag skulle hem så jag fick ta buss till ett ställe, dvs. jag kom hem mkt senare än planerat. Jobbigt!

Familjens visit kan beskrivas med två ord egentligen. Gång och turistliv. VI har fan gått x antal mil, haft ont i fossingarna varje dag och så har vi besökt (almost) all the places. Nu har jag börjat hitta i Paris, känns gött! :)

Nej, nu håller jag på att glida in i ett berättande vilket jag inte ska göra. Finns ingen tid. Nu ska jag packa klart och sen gå ned för att hjälpa till med det sista innan vi åker.

Nu kommer det alltså att bli tyst igen. Men don't worry, jag kommer tillbaka och då är jag back in da business igen :P

Ni får ha det så gott tills vi hörs!

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Mushiholic

åh paris, låter underbart!

2008-04-22 @ 09:21:19
URL: http://mushiholic.blogg.se/
Postat av: ebba

Men åh!! märta! det har varit tyst. alldeles för tyst. också blir de tyst igen. inte OK! ;P ha en underbar resa! så hörs vi när du e tillbaka! Pusskram

2008-04-22 @ 10:45:08
URL: http://ebbasjoberg.blogg.se
Postat av: mimmie

ha det bra marthina.. hoppas ni får trevligt på eran lilla utflykt. så ses vi snart igen på din blogg. men du vi måste ringas lite också. tyvärr så har jag inte så mycket tid, som jag velat ha, men det får vi fixa. kanske kan ringas något på söndag. eller nästa vecka för jag jobbar i helgen. men ha det så bra vännen puspuss

2008-04-22 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0