I'm alive!

Oroa er inte, jag lever fortfarande. I torsdags bestämde jag mig dock för att ha en datorfrivecka. Hittills älskar jag det, är hur skönt som helst.

Jaa, då kanske ni tänker varför sitter hon då vid datorn nu för? Joo, det ska jag berätta.

Utgång på L'etoile i går. Kul som fasen var det. Dock råkade det slinka ned lite för mkt dricka. Dumma VIP. Kom hem till Bella halv åtta i morse. Ja, ni läste rätt. Halv åtta. Upp tolv, snabb dusch och sen till Paris för brunch och svenska kyrkan. Jag kände att jag behövde en liten dejt med datorn nu.

Bjussar på en rolig bild från i går. Mer bilder kommer säkert att komma men i dag blire en bild.

image302
"Jag gliiiiiider"

Märta skulle sätta sig på kanten men så gled hon ner i soptunnan. Haha. Lyckat.

Nu ska jag fortsätta med min datorfria vecka.

God kväll på er.

Kommentarer
Postat av: JOssan

Haha skönaste bilden;) smulan i en soptunna:D

2008-04-07 @ 19:01:24
Postat av: Marthina

JOssan: Skön bild I know. Men du verkar gilla att det är Jag som är däri. Hrm :D

2008-04-10 @ 22:34:08
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0