It's hard, man!

God afton, god afton..

Trodde inte det skulle vara så himla jobbigt att vara lektant nån timme. Jösses vad fel jag hade. Är heeelt slut! Huvudet håller på att säga upp sig. Annars så mår halsen skit( Bella, jag mår jättebra när du läser detta!)... I morgon ska det nog vara bra. Måste vara bra!

Well well..

I morgon kommer la familia. Tror ni jag längtar lite eller. Är nog lite nervös med. Pappsen är nyklippt - gjort sig fin för mig, snällt va :P Hehe..

I förmiddags när jag jobbade gick Pia, Ostiane och jag till parken. Gick och gick, jag gick - de satt i vagnen! :) Valde att gå dit då det var strålande solsken. Mysigt värre var det.

image357
Fint va.. Blommor, blå himmel :)
image358
Det här du farmor :)
image359
Gräsklippning. Luktade nyklippt gräs när vi gick hem. LIKE IT!
image360
Snyggt klippta träd- ser ut som en död skog ju :S
image361
Vill verkligen börja rida igen! Är lika entusiastisk som flickorna
när vi besöker ridskolan :)
image362
Kyrkan!

Det har faktiskt varit blå himmel hela dagen. Inte ens en tendens till att bli regn. Kanske finns någon vädergud ändå?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0