Lördagen i bilder

Nu tog jag mig i kragen och tänkte bjuda på lite bilder från lördagen.

image325
På väg mot cafét där en tjej skulle sjunga...
image326
Öl, bärs, bira - kärt namn har många namn :P
image327
Sofie och Isabelle slog till på öl de med...
image328
Hon som sjöng och samtidigt försökte förföra, hmm..
image329
En sur karl samt två glada flickor :P
image330
I tried...
image331
.. Men fötterna fick sin vilja igenom till slut :) ...
image332
Much better - less party men va fan.. Måste ju kunna gå!
image333
Försökte mig på ett kines-kort framför ND men gick inge vidare som ni ser, haha..
image334
Notre Dame - mkt fint!

NU kommer vi till partyt...

image335
Öl i vinflaska - jag rekommenderar det INTE!
image336
Bella höll med mig :)
image337
Någon annan verkade gilla den dock :P
image338
Inlåsta i Les Halles - hamnade i parkeringshuset..
image339
Tack vare parkeringshusvakten kom vi ut. AIR!!!
image340
Café Oz och Sofies fingrar :)
image341
Sofie och Ali
image342
Här i France finns det ingen åldersgräns. Party on så att säga - vilket denna dam gjorde!
image343
Dance 'til you drop!
image344
Haha, vet inte vad man ska säga om denna bild riktigt! :P
image345
ÄNTLIGEN fick jag ha hatt på huvudet! :) Min homie och jag, Haha!
image346
Mexikanen (var tyvärr från NY)
image347
Mössa? Why?
image348
Sjukt trevlig kille!
image350
Liiite stor keps då va :P

Måste säga det igen.. Det var sjuukt kul på Café Oz! :P

Mer hade jag inte att bjuda på, haha.. Känns som om jag har lagt ut miljontals med bilder. Blir som en jäkla papparazzi med kamera i handen. Måste lugna mig. De bilder jag har lagt ut här är kanske 1/4 eller nå sånt. Får ju beslutsångest när jag ska lägga ut bilder sen, vill ju visa så många :)

Usch, skulle ha sovit vid det här laget..

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Philip

haha, gillar "mexikanen", grym mustasch... =)

2008-04-15 @ 21:50:13
Postat av: Marthina

Philip: Mm, äkta mexikan-muscha! :D Du kanske ska satsa på en sån! Haha..

2008-04-15 @ 23:53:45
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0