Nedräkning på allvar

Nu är det inte många timmar kvar... Mamma ringde när jag var på väg från skolan. Ni fattar nog inte hur overkligt detta känns för mig. Jag kan själv inte förstå HUR det kan kännas så overkligt. Är ju bara två månader sen. Hrm.. Kul som sjutton ska det bli iaf! Pia är rätt nyfiken hon med. Har frågat vad mamma och pappa har för ögonfärg osv. Varför hon ville veta det kan man ju undra.. Hmm. Hon ville ge mamma en puss men inte pappa och bror. Sötbarn där. Dock kommer hon inte säga ett knyst när de väl är här men jag hoppas dock att hon visar upp sina språktalanger! :)

Ska egentligen städa av här uppe nu innan klockan slår fyra och jag börjar jobba igen. Min kropp säger dock i från. Är inte spec. mycket bättre i dag. Någon som vill byta huvud för en dag eller så? Ska knapra i mig en Ipren eller något tror jag. Måste städa av här - kan inte ta in någon i rummet så som det ser ut nu. Pinsamt tjejen!!! Haha..

image365
Tagen för någon minut sedan. Mattan ser mkt renare
ut på bilden än den är :S Äcklig är vad den är! Haha..

Ska läsa några bloggar innan jag försöker mig på en städning.

Hoppas ni får en toppenhelg!

Kramen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0