nu är det lördag igen!

Okej kära läsare..

Ett fettigt snabbt inlägg ska jag få till. Skulle ha varit hos Bella för fem minuter sen men måste käka innan så jag gör två saker samtidigt - käkar och bloggar. Tack Jesus för att jag har simultanförmåga. Är det så det heter?? Hehe..

Blir planering av Viktors kalas i kväll istället då jag har andra planer för morgondagen. Dumt av mig men jag förklarar mer sen. Efter planering blir det Paris. Vi ska se någon konsert av något slag. Emelie hade fått biljetter av hennes värdpappa(han är manager lr något i den stilen). Därefter blir det en bar. Oz bar eller vad den heter. Jag bara hänger på jag :)

Well well.. Fan så ultrarapid det går ska jag säga er. Tänker knappt på vad jag skriver. haha..

Körde ett löppass på eftermiddagen. Gick halvbra om jag ska vara ärlig men jag orkar inte bry mig så mycket. Var första gången på två veckor jag tränade då jag har snorat. Njöt iaf av det fina vädret. Det var en sån dag då man ska äta sin första glass utomhus, ligga i gräset och titta på himlen, ta på vårskorna och vårjackan eller ta sin första kaffe på en uteservering. Någonting med första iaf! :) Var underbart!

är kommer bilder.

image320
Snygg pose - Not! Men vill visa er klackarna :)

image321
Jaa, här är dem. Detta inhandlades förra helgen.
Helt och håller Ebbas fel ;)
You likey? Me likey!

image322

image324
Gick lös framför kameran... :P

Nu är det Jalla Jalla som gäller!!!

Ha en trevlig kväll vänner!

Puss kram



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du hade en bra kväll :)

2008-04-14 @ 10:39:31
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: It was lovely! Great! Superkul! Kalla det vad man vill :)

2008-04-14 @ 12:45:07
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: ebba

sjukt nöjd e jag. hetto

2008-04-15 @ 16:42:10
Postat av: Bella

jaha sa det ar darfor du alltid kommer forsent till mig och nar vi ska traffas!! datorns fel alltsa. det betyder att du ar skyldig mig att lamna datorn hos mig nar vi ar i bretagne! sagt och gjort! ses imorn, da blir det barn och godis for hela slanten! :D

2008-04-15 @ 18:13:09
Postat av: Marthina

ebba: Jag ska nog ta och tacka dej! De är så underbara!

Bella: Busted! Haha, det där ska vi nog ta och diskutera under morgondagen medan barnen leker rövare! :)

2008-04-15 @ 23:55:26
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0