sorry folks!

Sorry folks..

Har ingen ork eller lust att fixa bilder i dag. Nu ska jag istället borsta tänderna och gosa ner mig i sängen. Dock med datorn. Ska checka utbildningar och kurser till hösten. På tisdag är det sista dagen för att anmäla sig.

Har känt mig bakis hela dagen i stort sett trots att jag var nykter i går. Tror svaret ligger i antal timmar sömn jag fick. Inte bra, Märta! Tar igen det nån annan gång :) Hehe..

Hoppas att ni har haft en trevlig helg.

Puss, kram, god natt.

Ska försöka kirra upp bilder imårn...

Kommentarer
Postat av: Philip

Heej! Läget? :) själv är ja lite trött... (som man kanske borde vara vid 1 taget en söndagkväll?)..du verkar ha haft en bra helg, inväntar bilderna :)
Har du kikat på nån speciell utbildning/inriktning?

ha de så bra!

Kram,
Philip

2008-04-14 @ 00:44:16
Postat av: Marthina

Philip: Jo du, jag är rätt sliten från helgen. Tar några dagar att kurera sig:S Nattmänniska lr? :) Vad jag kikat in kommer i ett inlägg snart.. Hold on. Ha d så bra! Kramen

2008-04-14 @ 12:44:03
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: glitzy

jo bilder vill vi se ;)

2008-04-14 @ 17:53:23
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0