Sunshine!!!

Hej på er!

Onsdag i dag vilket betyder sovmorgon. Hade inte planerat att ta sovmorgon då jag hade flera saker jag ville hinna på förmiddagen. De får jag ta hand om under dagen och kvällen i stället( t.ex att städa).

Vaknar iaf upp och kikar mot fönstret. Glädje. Solen skiner...

image356

Dock är man inte säker på vädret över huvudtaget här. Om tio minuter kan det ösregna. Haha..

Well, well.. Ska ner och käka nu och sen väntas två h jobb. Därefter är det off till Bella för att agera lektant på Viktors kalas :) Ska bli skoj. Massa franska barn, hoppas de fattar ;)

Btw, sprang en runda i går samt gick in på gymmet en snabbis. Kände medan jag sprang att jag har tagit klokare beslut i mitt liv. Halsont i dag. Jag är seriöst trött på skiten nu. Har fasen varit mer eller mindre förkyld sen jag kom. SUCK! Mammsen å pappsen ska ju iaf ta med ecinecea eller vad det heter. A lifesaver!

Neej, dags att fixa till mig lite. Göra fläta och så vettni :P

Have a nice day. See you soon!

Kommentarer
Postat av: Alexandra och Stella

åhh. jag vill oxå ha fint väder och värme!

2008-04-16 @ 19:08:37
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0