Weii weii...

Så less! Tidigare i dag knåpade jag ihop ett inlägg men mitt i allt tryckte jag nog ned sidan utan att spara eller publicera inlägget = gone with the wind. Suck, Marthina. Bara till att börja om.

Till att börja med. Jag är helt slut i dag. F. var också helt slut. Skönt att det infaller en helg i morgon :)

Well well..

Morgonen började iaf bättre än den har gjort på ca. en vecka. Pia har varit ganska omständig när det gäller påklädningen på morgonen. Allt har varit fel nämligen. I går kväll lovade hon mig dock att hon skulle vara snäll i morgon( läs: i dag) och dra på trissor, en treåring kan hålla vad hon lovar :)

Brukar oftast gå rätt bra i skolan men i dag fattade jag ingenting. Futur antèriur vägrade sammankoppla med min hjärna. Jösses. Ska dock inte hänga läpp. Nu ska vi inte lära oss någon mer ny grammatik utan bara repetera allt vi hittills lärt oss. Tack och bock! :) Ska se att den där futuren fastnar till slut den å! OCH, jag ska verkligen inte vara butterkaka för att det var en jobbig lektion. Man kan mer eller mindre se mina framsteg med blotta ögat. Haha, ja nästan iaf :P Vilken jäkla skillnad det är om man jämför nu och när jag kom. F. sa härom kvällen när vi pratade att hon tyckte att jag hade gjort enorma framsteg. Detta på två månader. Mm, ni förstår att i går var det på dagen två månader sen jag landade här. Helt sjukt. Har levt i Frankenland i två månader. Jösses amalia :) Men tro inte att jag räknar ned eller något sånt. Trivs fortfarande hur bra som helst!

Var hemma själv hela eftermiddagen. Tror det nästan var första gången sen jag kom som jag hade huset helt för mig själv. Hehe.. Och vad gjorde jag? Joo, satt i mitt rum... :D

Planerna för helgen är inte spikade. Velar mellan filmkväll och utgång. På söndag måste iaf Bella och jag planera inför onsdag. Vi ska nämligen agera lektanter på Viktors kalas då :) (jag får betalt av Bellas familj för besväret - weii,weii) Just ja, svenska kyrkan visar "Solstorm" på söndag. Blir säkert en tur dit. Är nog första gången sen jag kom hit som inget är helt bestämt inför en helg.

Vad har du för helgplaner?

Kraaam på dä. (Ja, Märtan börjar bli aningens föör trött!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0