What's up?!

Okej. Marthina aka. Märta is back in da business. Förhoppningsvis inte lika addicted som innan pausen men det vet man aldrig. Haha.. Välkommen tillbaka ska du iaf vara Marthina! - Tack! :D

Well, well.

Under denna veckan som jag varit borta så har jag:

- lekt frissa och blonderat Bella. Blev faktiskt riktigt bra vilket jag, Sofie och Bella tvivlade starkt på då vi började förvandlingen.
- Bella, Sofie och jag satte oss vid en bar i Le Vesinet och intog ett glas. För mig blev det ett glas vitt. Hör och häpna, vänner. Vinet var gott. Jaa, det var fanimej gott. Nu svär jag också men det får jag i detta fallet. För första gången någonsin var vin verkligen gott i min mun. Tron på att nå målet gilla vin ökade avsevärt. Weiiii...
- Blev utgång nr.2 för mig. L'etoile. En bild har ni sett och den säger egentligen allt men ni får se några fler. Fartfylld kväll/natt/morgon. AHHH! :) Haha..
- Helgen bjöd på både vår och vinter. Den började som en riktig solskenshistoria men avslutades i helvetet. I måndags morse var det vitt på marken. Om jag tyckte det var kul? Skulle inte påstå det va. Kul för mina små tjejer dock, var första gången de såg snö på riktigt.
- Tog med mig Bella till Paris i måndags för att kika på OS-facklan som för dagen befann sig i Paris. Skriver om detta i ett eget inlägg sen.
- Bella och jag drog iväg till Carrefour i gårkväll för att vandra runt lite. Mmm, man vandrar faktiskt där inne men det har jag väl näst intill nämnt för er innan?! Jag var på jakt efter keso men självklart så hade de inte keso. TACK! :(

I dag är härliga vår igen. bara njuta så länge det varar, hrm..

En vecka tills la familia kommer ( dock inte hela) och jag kommer att räkna ned. Okej, det har jag gjort sedan de bokade men nu är det än mer nedräkning. Känns helt overkligt på något vis. :)

Bjussar på lite bilder från min vecka:



1. Sofie och Ali är redo för kvällens bravader!
2. Camilla visade upp vad hon hade fått kvällen innan på en klubb - en penisring med vibrator. Haha!
3. Frida - tekopp, Märtan - äggkopp
4. Bella kopplar inte riktigt tror jag??
5. Nyfiken?
6. Man ska Alltid ha med sig en back-up!
7. Jaa, surprise surprise kan man säga :)
8. Scary shit.. Spriten alltså!
9. Vår "vän" som vi träffat båda utgångarna. Solarie/stalker-guy?!

image313
Alla ville vara med på kort. Alla!

image314
God natt - God morgon?

image315
Vi hade rädsla och tänkte trixa lite. Se hur det gick.

image316
Le parc des Ibis tror jag parken heter. Magnificant.

image317
Strike a pose.
(bröllopsbilder knäpptes också, ska bara fixas lite innan de får se offentlighetens ljus)

image318
Restaurangen mitt i parken. Var framkörning av bilarna.
Vad kan priset att äta där vara? Vill vi veta?

.image319
Hej mitt vinterland?

Jaa, det var lite bilder. Om ni undrar varför jag inte är med på så många bilder från utgången så kan ni fortsätta undra över det :P Haha..

Snodde några bilder från Sofie samt en från Emelie men jag tror inte de blir så sura :)

Hur känns det att vara tillbaka Märta?
- Jo tack. Det har kliat lite i fingrarna de senaste dagarna. Känns härligt!

Hörs? Oh yeah! Haha..



Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Skönt att du är tillbaka Marthina, saknat bloggen! Själv ska jag börja uppdatera min bildis mera nu eller vem vet kanske en egen blogg :) PUSS!

2008-04-11 @ 07:39:20
Postat av: Marthina

Anna-Stina: Yeah ge mig en blogg à la Anna-Stina. Dear friend, kan inte du knopa ihop en cd full med Soul, r'n'b till mig? Familjen åker hit nästa torsdag, kanske du kan skicka den till mitt hem och dem tar med den? Skulle göra mig glad :) Puss älsko

2008-04-11 @ 10:11:44
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0