Dit, dit eller dit?!

Måste rensa mina tankar med mig själv nu. Får panik snart! På riktigt. Att åka till Frankrike var det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv men nu börjar jag undra om det inte var sämsta också...

Jag vill verkligen bara i väg, i väg, iväg. Helst nu. På en gång. Jag har velat åkt sen jag kom hem men eftersom jag har bestämt mig för att läsa franska i höst måste jag vara hemma till slutet av januari. En mycket jobbig tanke! Okej, jag är glad över att jag prioriterar att lära mig franska ordentligt och kommer säkert att vara stolt över mitt beslut i efterhand men just nu känns den där kursen mest bara i vägen för mina andra planer.

Vad vill lilla Märta göra nu då..?

Joo.. Jag vill:

- Åka tillbaka till Frankrike, jobba och leva franskt liv. Helst i Paris.
- Säsongsjobba i fjällen. Sälen, Åre, Norge, Alperna - kvittar vilket ställe..
- Åka till Norge och tjäna pengar!
- Jobba på lyxkryssningsfartyg som åker runt lite här och var
- Bartenderkursen i Phuket är lagom intressant!
- Resa runt i olika länder - Asien, USA är heta kandidater (SKA roadtripa i USA innan jag är klar!)
- Jobba som reseledare för Fritidsresor lr liknande en säsong
(- Vidareutbilda mig...)


Ja ni ser ju.. Verkar det som om jag har tid att sitta i skolbänken??? Nej, precis min mening också..

Ahhhhh, k.a.o.s.!

Någon gång måste jag ju vidareutbilda mig också.. Men som jag skrev... Någon gång :P Det får nog ligga på hyllan ett tag.

Nej, nu måste jag sätta igång och fixa lite...

Skönt att tömma huvudet lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0