Förlust

Oj vad tiden går. Redan halv tolv och jag har bara kommit så långt att jag ätit frukost. Magen är inte ens mätt men orkade fixa mera frukost. Dumt, jag vet! Har inte borrat garrarna, fixat mig någonting och sitter i sovshorts och tischa. Om två timmar ska jag vara på väg till stan. Känner hur stressen kommer in över mig.. Hehe..

Men det skadar väl inte om jag skriver i ett inlägg innan jag tar tag i saker och ting?! :P

Min fredagskväll var hur rolig som helst. Åkte till Basta för att där kika på Bajen- GAIS. Philip och Basta var mästerkockar och lagade Jambalaya - visst låter det ambitiöst?! :) Halsduken på och Bajen öppnade starkt. Riktigt starkt.... Sen föll allt. Förlust 2-4. En tår rann nerför kinden och jag kände mig helt tom. Haha, okej så mkt fan är jag inte. Inte än :P Är lite småstolt över hur mycket jag lärde mig om laget under matchen. Längtar till nästa match :)

Annars blev det mest bara fotboll hela kvällen. I halvlek var det tv-spel i form av fotboll och efter själva matchen lekte vi fotbollsproffs.

Var hur kul som helst att träffa my old classmate igen! Philip också såklart men Basta har jag ju inte umgåtts med på jag vet inte när. Ska vi slå till på i nian?

Nej, nu har jag inte tid med detta. Måste fixa innan jag ska hämta Camilla. När hon har kommit blir det en kaffe med Frida. Vilken mini-reunion vi kommer att ha. Åhh, ska bli så kul. Därefter laddar vi för party :)

Ha en nice lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0