Framåt marsch!

Kvällen fick en tvär vändning såhär på kvällskvisten.. Satt och mer eller mindre sov i soffan och önskade inget annat än att ligga kvar där hela kvällen med en sjujäkla godispåse framför mig...

... Dock hade jag i svagt ögonblick frågat lillebror om vi skulle köra intervaller. Helt plötsligt ropar han och frågar om vi skulle köra ett pass eller inte. Först sa jag nej men när han ropade igen tog jag tag i mitt liv - reste mig, bytte om och så var vi igång. Körde 2*4 min och just nu är jag bara stolt över mig själv. Hade lätt skjutit upp träningen om det inte vore för honom! Nu har jag kört ett av veckans pass. Feels good!

Tredje passet för mig nu men vet inte vad det var men det kändes bättre i dag. Var nog mest psykiskt då jag sprang med bror och blev extra taggad kanske.. Nu fortsätter vi framåt :)

Time to sleep..

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: mimmie

bra marthina du är ju på väg frammåt med tränandet hör jag=) positivt. men idag tycker jag att du ska kila förbi träningen ockås den är ju likxom i tärnsjö.=) kram på dig

2008-08-13 @ 09:31:59
Postat av: Marthina

mimmie: Haha.. får väl ta mej ner å kika då.. nångång! :P

2008-08-13 @ 13:00:21
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0