Hot, hot, hot

Nu sitter jag vid min kära dator och tar en paus från allt det jobbiga hard work, work som jag pysslar med i dag. Att städa är ju verkligen en träningsform, man blir ju iaf svettig. Hehe.. Min fräsch-status för stunden är inte direkt på övre halvan av skalan 1-10. Lr, nu har det ju börjat torka in så jag närmar mig väl 5 iaf ;)

Så, nu ska vi väl ta och uppdatera min lilla to-do lista :)

1. Lämna bilen på verkstaden

2. Promenad med Harry
3. Bädda rent i sängen
4. Plocka och dona
5. Städa
6. Handla
7. Laga mat
8. Hämta bilen

Två överstrykningar till.. Gött! :) Fick lägga till en to do sak men den är mindre jobbig..

Nu ska jag nog ta och hotta upp mig lite, göra resten av sakerna och sen åka och hälsa på lite släkt som jag inte träffat än... Nice :)

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0