min fars mor

Farmödrar är riktigt bra att ha. I flera syften. I dag gick jag och Harry till farmor efter promenaden för att fika lite. Efter en bit äppelpaj och vaniljsås (mums!) provade jag en blommig klänning som farmor inte kunde ha längre. Får den sys om lite så ska ni se att den blir en riktig godbit. Kul att sommaren verkar ha lämnat oss bara...

Provade några av alla hennes skor också och gissa om jag svor över att hon har strl 39 och jag 37. Usch.. Kommer ju aldrig kunna ha dem. Vissa är verkligen skitsnygga! Lr vissa.. I runda slängar är alla snygga! Suck... Testade en grå kavaj också. Även den fick hänga med hem. Axelvaddarna ska bort och sen är den helt ultimat som lite-för-stor-men-alldeles-underbar-och-perfekt-kavaj. Ska upp och kika på lite väskor en annan dag. Me likey!

Fynda, fynda, fynda :)

Fasen, spelar inte Sverige mot Tyskland just nu i denna sekund? Fanken... Mot tv:n! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0