Nu tar du det jääävligt lugnt!

Haft en sjukt tråkig dag. Usch. Såna vill jag inte ha på länge, länge.. Lyckligtvis ändrades denna tråkiga dag då familjen kom hem. Detta då jag fick öva lite på mitt (kanske) kommande yrke. Polis. Kikade in på polishögskolans hemsida och kom på att heeey, police police potatopig.. Hehe, okej den var dålig men fasen, polisyrket är ju lite småhäftigt. Tänk att komma fram till någon och bara trycka upp denne någon mot väggen och skrika med lite sådär spott-aktig ton Nu tar du det jääävligt lugnt! Respect lr vad!

Lillebror var mitt första offer. Vart en jämn kamp som slutade med att jag fick armen på ryggen, ni vet sånt där aj-det-gör-ont-grepp som poliser gör. Nej, det var första omgången. Låtsades att jag gav upp men skam den som ger sig. Hoppade upp på ungens rygg men föll rätt snart ner på golvet. Att den där lilla brorsan ska vara så stark då. För det är inte tvärtom, dvs. att jag är svag. No, no :P

Efter middagen var det nästa offers tur. Pappa. Försökte trycka upp honom mot kylskåpet men så plötsligt är det jag som står där, mot kylskåpet, och skriker att handleden är bruten. Skit också. Men som sagt, skam den som ger sig.. Igen.. Vår andra omgång slutade med att jag hängde i hans armar, hotandes om både det andra och det ena, när Harry plötsligt kommer och hjälper pappa genom att klösa i pannan på mig. Det är tacken det. Haha.. Tredje omgången gick över i boxning där pappa fick in mer smällar än jag. Här började mamma tycka att vi skulle sluta innan jag började grina. Haha.. Tack för stödet mamma! :)

Jag ska träna, träna och träna och sen står dem där en dag och ber mig släppa mitt super-duper-grepp som gör såå ont! HA.

Skrattar bäst som skrattar sist!

MOAHAHAHA! :)

Ha en trevlig kväll allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0