Talkietalkie

Ingen lust någonstans att blogga.. Bläää! Dock känner jag ett tvång att snabbt berätta om dagen...

Franskaprovet jag gjorde imorse vad mördarsvårt. Inte mördarsvårt i bemärkelsen seriemördare utan mer en mördare som är kvar på level easy. Typ stickmord (det heter väl så om man dödar någon med kniv?) Haha, hajar ni svårighetsgraden på provet? :D Nej men jag trodde det där skulle vara lite som i piece of cake men grab my ass! Blir till att plugga gärna i höst :) Men men, skönt att veta det iaf.

Well, mötte upp Jossan at work efter provet. Blev lite talkietalkie innan jag snällt fick låta damen fortsätta arbeta. Vidare körde jag och min allra käraste Ajni en meet-up. Mycket angenämt. Trevlans värre. Pratade om allt som vi missat sedan februari. Allt detta skötte vi under en lunch, ett glasstopp vid ån samt affärskikning :) Vilken pingla hon är, den där Ajni :) Vi är liksom, hur ska jag säga... Good friends :)


Me and my Ajni!

Nu har det blivit Cupido-lunch två dagar i rad. Okej att det antagligen är Svennelandens godaste salladsbar men hey, cool down. I övrigt har jag inte betalat för någon utav dem... Har mkt att leva upp till höst men det tror jag vi fixar till i nationsdimman :P

Som ni kanske märker i inlägget är jag mindre seriös, är ganska så trött om jag får säga det själv. Bäst att lägga ned innan jag fortsätter och dryga med konstiga fraser etc. Hehe..

Take care allesammans.

Bättre blogglycka imårn, Märtan! :)

Kommentarer
Postat av: Ajni!

VAR INTE SÅ JÄVLA PUSHYYYY! :D

2008-08-28 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0