Tv-shop och jag går hand i hand

Då har denna dag snart passerat. Herregud, står ju inte på förrän man är 45, tjock, har tre barn som är jättejobbiga och ett tråkigt jobb som man spyr galla på. Haha.. Om mitt liv blir så har jag misslyckats. Ganska rejält! Jag SKA bli en glambrud, shoppingweekends all the time, två underbara små barn, typ världens snyggaste kille osv. Haha.. Jaja.. Var tog den röda tråden vägen???

Det jag skulle skriva egentligen var...

Kvällens händelser blev fotboll och träning. Fick med mig mammsen (som följde med om jag betalade inträdet - jag som är sååå rik - och vad gör man inte för sin mami?!) och Malin. Väl där träffade jag mkt roligt folk. Kompisars mödrar, old classmates och andra vänner. Jätteskoj. Otippat att jag och Mattias skulle sitta och snacka, men hujeda mig så trevligt! :)

Efter matchen kånkade jag mig upp i crosstrainern hos bror och Malin och svettades på i 20 min. Underbart! Och detta framför tv:n. Rena rama tv-shops känslan ju! :D Haha.. Nu har jag kört två pass denna vecka och om jag väljer att köra fler pass är det bara plus. It's feelin' good!

Nu är det time för god natt. Men först, en bön för att Camilla kommer hit i helgen. Skulle ju vara helt underbart kul. Om hon inte kommer... And I was like, neeeeej! Exakt så kommer jag att vara då :P

Sleep tight fellows.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahahahahaha ja men seriöst marthina, jag har redan börjat be... ska göra det i sömnen också. vi möts där så kan vi be tillsammans :) hoppas vi ses till helgen. saknar dig gumman!

2008-08-13 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0