Zombie...

Det är nu jag önskar att jag skrev ett inlägg imorse... Får vara kortfattad, lr försöka rättare sagt. Detaljmänniskan Märta har svårt att korta ned! :)

När jag vaknade i morse tänkte jag för mig själv Guuud vad skönt med sovmorgon! Vad har jag hamnat i för dvala egentligen?! Har haft sovmorgon i två veckor, jobbade en dag, en halv om man ska vara petig, och är sedan överlycklig när jag får sovmorgon igen dagen efter. Come on! När jag steg upp gick jag direkt och lade mig i mamma och pappas säng, kravlade mig sedan upp ur deras säng efter ett tag. Efter frukosten blev det soffan och OS och gissa vem som slumrar i soffan. Alltså jag var helt slut. Vad är det för fel... För mycket sömn mån tro? Ändring måste det bli iaf, vill ju inte sluta som en zombie. Något jag är på god väg att bli!

Annars blev det en heldag i stan med familjen. Mina genbärare letade säng. Är glad att bror joinade oss efter skolan, honom har man riktigt roligt ihop med. Haha..

Just det ja. Kilade in på Elgiganten för att höra lite om min kamera. Precis när man stegade in ska finalen på 200 m  börja. Vi stod några stycken helt tysta och tittade. Var lite småroligt. Kändes som om allt stannade upp. Men han är rätt bra den där gossen :) Jaja, i vilket fall som helst så fick jag reda på att det är billigare/ lika dyrt att köpa en ny istället för att laga den jag har. Vet vilken jag ska köpa också så snart har jag en kamera igen. Feels good! Blir en rosa mojäng :)

Just nu spelar Sverige mot Frankrike i fotboll och jag kände att jag var tuvngen att ringa min franska vän, som mot all förmodan svarade denna gång. Jättekul! Fick snacka lite franska. Vännen, lr JT som han kallas i folkmun :) ringer strax. Ska bli superskoj att få prata lite franska.

På återseende!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0