05.45

Efter att jag skrev sist har min hjärna verkligen gått på högvarv, and it still does. Vill inte. Orkar fortfarande inte. Alldeles för många tankar. Därför har jag inte skrivit något.. Har tänkt skriva lite om saker och ting sedan jag började med bloggen men kände mig inte och känner mig fortfarande inte riktigt redo. Some day...

I dag har jag gjort lite saker jag inte gjort på väääldigt länge. Gick upp kvart i sex. Skriver det igen så ni verkligen förstår. Kvart i sex. Har inte gått upp så tidigt sen i januari tror jag. Lyxigt va?! :) Att gå upp var min första "nya" sak, därefter åkte jag och jobbade på Tallis. Var härligt att vara tillbaka hos tanterna och farbröderna. Gillar verkligen att jobba där. Gick dubbelt i dag för att komma tillbaka in i rutinerna då jag ska jobba hela söndagen. Jobbade mellan 6.45 - 12.30. Inte så många timmar, men tillräckligt för att vara helt slut när man kom hem. Samtidigt som Holmen kämpade mot ett OS-guld, kämpade jag mot sömnen. Han förlorade och så även jag. Nu är jag pigg igen :)

En sak jag är riktigt glad över är att jag nu är taggad inför hösten och vad den innebär. Det ringde en tjej från universitet i går kväll och informerade mig lite. Fick bland annat veta att jag kunde kika på schemat, och när jag väl gjorde det så infann sig en känsla jag länge velat känna. Suget. Nu är jag verkligen taggad för att läsa franska i höst. Känner mig smått lättad över detta, skulle vara väldigt jobbigt att läsa franska om det skulle kännas som ett måste.

Nu ska jag.. aaa.. Vad ska jag göra.. Nej.. Back till ditt normala jag Märta. Yes, please!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0