Are you a pushy one?

Go möra, go möra Sverige. Nu är jag redo för allt nytt, precis så känns det. Nu ska jag tillbaka in i ringen och fightas. Har rymt lite från det ett tag nu. Time to face it!

Älskade och söta genbärare XX sökte efter lägenheter åt mig i går. Ställde mig i kö på x antal stycken. Är ca. 143:e i kö på varje. Vad är oddsen tror ni? :P I vilket fall som helst kunde jag inte somna i går utan låg och tänkte på flytt och allt vad det kan innebära. Samma imorse, vaknade innan klockan och så var hjärnan igång igen. Jag vet inte hur jag ska kunna flytta. Vill jättegärna på ett sätt men jag vill inte lämna boet för fem öre. Hade typ ångest imorse. De flesta av mina kompisar har redan lämnat boet och kan någon förklara, har man ingen ångest???

Har min första föreläsning i dag, mellan 16-18. Härlig tid :) Tar bussen runt två vilket betyder att jag har tid över nu på fm. Kommer säkert inte enas hinna hälften av vad jag har tänkt. Mina planer är:

- Powerwalka
- Duscha
- Slänga ihop en smarrig lunch, samt någon form av middag
- Plocka i ordning allt smått som ligger och stökar till i mitt rum
- Göra alla tjejbestyr som man gör varje dag

I stället för dagens citat kör vi på gårdagens citat! Min kära Ajni berättade en liten story ur sitt liv när hon plötsligt kläckte ur sig orden: - Sluta vara så pushy! (Inte riktat mot mig, puuh!) Ordet "pushy" är mer än välkommet in i mitt ordförråd, vilket klockrent ord. Don't you agree?!

Dags att röra på sig...

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0