Call me, call me.

Imorse var jag duktig (i mina ögon sett...) då jag steg upp tjugo över åtta - 08.20 - för att se på bordtennis-kvartsfinalen. Jag steg alltså upp för att titta på pingis. Kikade på Jörgens match i går och blev helt fångad. Tror mamma är lite förvånad över min entusiasm, hehe.. Har liksom aldrig ens brytt mig om pingis. Nu har jag mognat lite :P Utan mitt stöd hade Jörgen kanske inte vunnit kvarten?! Nu är jag med honom ända till finalen, men där tar vårat förhållande slut.

Är så stolt över min dag hittills.. Lr fasen, är klockan redan tolv?! Aja, innan jag satte mig vid datorn var jag lite småstolt. Gick en lång promenad med Harry efter K1 (så heter det väl när dem paddlar kanot lr vad det är?) och då var klockan i runda slängar kvart i tio, så vi var liksom färdiga rätt tidigt i dag. Men nu blev jag ju megabesviken att jag inte tog fasta på det där. Jäkla bloggar. Tar fan en evighet att komma igenom alla. Jag är verkligen bloggberoende. Jobbigt men ändå så underbart - det där ruset ni vet :P I mårn ska jag nog ta och räkna alla jag kikar igenom, om jag vågar. Är säkert en 20 st. Lr det kan jag ju göra under min runda no.2. Tragiskt Märta, tragiskt.

Just nu sitter jag i ett dagens i-landsproblem. På riktigt. Vill få tag på Mimmie men hon svarar inte på hemtelefonen och jag kan inte ringa till mobil från hemtelefonen. Slängde ihop ett medd. och skickade men nehee, det gick inte. No money left. Ingen annan mobil ligger kvar hemma i huset heller. Jag kan alltså inte få tag på kvinnan. Så, Mimmie, om du läser detta så kan du väl höra av dig?! :) Haha..

Nu får jag ta och göra ett ryck...

Ha en underbar fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0