Jag kan...

Jag lider av ett svårt dilemma.. Jag vill så gärna skriva i bloggen men när jag sedan väl sitter vid datorn har jag ingen som helst lust att skriva.. Tror och hoppas det beror på att min dator är i brors rum då sladden finns här (internet och telefonkrångel pågår i detta hus...) samt att min kamera som sagt är sönder. Vill ju blogga.. Älskar att blogga!

I dag gjorde jag något där jag impade på mig själv. Rejält! Herregud.. Åkte till min kära vän Alex då vi sedan länge besämt att vi ska slå lite bollar, golfa alltså. Fick med oss Jonas också och sen bar det av. Hela trion var rätt säkra på att jag skulle ge oss ett GOTT skratt! Vet ni vad jag går och gör då... Jag slår bra som sjutton. Sist jag slog var 2004. Okej, fick en 5-metersboll men trodde det skulle blir många, många fler. Jag är imponerad av mig själv. You go girl! :) Haha..

Annars lyckades jag själv laga till Carolines heta gryta till middag och ... Finns inte ord för hur god den är! Åhh.. Aaa.. Nej, tyvärr. Finner inga ord. Måste testas! Mums :)

Dagarna har gått lite på sparlåga de senaste dagarna. Vaknar runt tio och sen är det plötsligt kväller. Får inte till nå aktiviteter. Lr iofs bröt jag mönstret i dag och hoppas det fortsätter. Mkt roligare att göra saker :)

Nu laddar jag som mest för mitt andra träningspass sedan jag kom hem. Körde löpning i förrgår och det var väl ett mindre självmordsförsök. Mm, hur stavas kondition egentligen? Stavade jag rätt? Har nästan glömt det ordet. Så otränad är jag just nu. Haha.. Trodde det inte där jag halvt död sprang i spåret men fick fasen blodad tand.. Mjuk kropp kan jag få ha när jag är 50+ men där är jag inte ännu :) Att gymma skulle ju vara mer än underbart men ska ju börja träna i stan i höst så då känns det onödigt att köra här hemma också. Eller? Det är ju en fråga om klirret i kassan..

Vill kunna lägga in bilder.. Mkt roligare att läsa då. Men kan inte göra så mkt åt saken för stunden..

Kram, kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0