ditten och datten

Märtan goes trött! Jobbade ju mellan 6.45-16.30 i dag men ibland kan man undra om jag kan kalla det att jobba. Var huur lungt som helst i dag. Lite av vad jag gjorde på jobbet i dag var att måla naglarna på en tant, sitta på balkongen och snicksnacka, läsa tidning, tittade på Allsång på Skansen (årgång -97 kanske...) :)

Efter jobbet körde jag och Mimmie en reunion, vet inte när vi sågs sist. Goffa och Buzz kan man kanske sammanfatta vår lilla träff. Men det var trevlans :)

Well, well.. Just det ja, i går blev det ju stan (åkte nio, någon var trött i bilen och ja, hon heter Märta. Jösses...) Var en jättemysig dag med min kära vän Mikaela. Hon hade tagit på sig spenderarbrallerna dagen till ära. Men så het hon var i sina inköp sen då. Dra mig baklänges! :) Annars provade jag en kappa eller snarare kappan. Jäklarns vad hottie den var. Är egentligen inte precis en sån jag är ute efter men fasen, strålade ju tydligen i den så då måste den ju va fin?! Hmm.. Framtiden får utvisa om vi ska bilda gäng i höst.

Nej, pallar inte mer nu. Soffan och söndagsbilagorna vore ju nåt. Satt knappt vid datorn i går och verkligen typ ingenting i dag heller.. 1-0 Marthina. För övrigt fungerar inte internet på min dator längre. Skulle fixa så jag kan sitta var som helst med den men allt slutade med att jag inte har internet alls.. Ska vi se det som ett misslyckande?

I morgon börjar veckan då en ny del av mitt liv börjar... :)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0