Slappisdagar finito

Snart är det slut på inte-ha-något-att-göra-dagar-för-Märta. Tror faktiskt jag tycker det ska bli skönt, har levt ett slapparliv i en månad nu så det är väl på tin med en förändring. Och som gubben i lådan (nästan) börjar allt nytt imårn. Då är det nämligen information för min kurs. Ska bli intressant! :)

Så, vad har Märtan gjort en slappisdag som denna? Gick upp 9.30 trots att jag hade bestämt mig för 8.00. Snooze och dålig självdisciplin är ingen bra kombination, hugaligen... Men trots en slappisdag tog jag mig ut i spåret för en 2.5 km tur. Med en följeslagare. Hade tänkt powewalka men då inte Harry hade fått sin morgonprommis tänkte jag om. Den lilla sparveln sprang bredvid mig hela tiden, han som alltid luktar på allting.. Hehe.. Jag skulle nog kalla turen för joggning. Ni har ju inte läst så mycket om träning på senaste vilket är sant, jag har undvikit det där med träning. Är fan skitjobbigt att börja om. But I will come back - it's a promise to myself!

...

Märtan överlevde "massagen". Tänker inte kalla det massage då det var allt annat än massage, så som man generellt ser på massage. Vi hade en härlig konversation under massagen - jag svor och verkligen påpekade hur förbannat jäkla ont det gjorde. Ja, ni kan inte föreställa er smärtan. Jag vet att jag lever, så det är väl positivt? :P Det värsta av allt är att jag ska dit en gång till den här veckan... Någon som vill byta kropp i några dagar?

Kikade förbi damträningen efteråt, kunde inte hålla mig längre :P Jag skulle ljuga om jag inte blev lite sugen... men inget denna säsong. That's for sure!

Herregud, hur lång tid kan det ta innan man är klar med ett inlägg??? Det första skrev jag ju vid tre... Jisses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0