want to.. really..

Snart har jag varit hemma i två veckor. Om två timmar gick vi ned för landning för två veckor sedan. Samtidigt som det är underbart att vara hemma så vill jag verkligen i väg igen. Helst så fort som möjligt. Är det såhär det blir när man väl rest iväg en gång?

Juste, anmälde mig till en bartenderkurs i Phuket, Thailand häromdagen och kom in. Ni kan ju gissa om jag vill åka.. Herregud så kul det skulle vara! Finns två problem i det hela bara.. Kursen är samtidigt som de sista två veckorna av min franska kurs plus att det finns ett visst ekonomiskt problem. Ska dock kolla alla möjlia utvägar för jag vill åka. Håller på att fylla i ansökan till Lindvallen också.. Någon planerar att åka iväg igen?! :)

Blev ingen träning i dag. Följde med mamma till Våla och skulle springa där men glömde mp3:n hemma och då vägrade jag att ge mig ut i spåret. Haha.. Nya tag i mårn! 

Dock har jag varit lite duktig i dag. Ringde Tallis och berättade att jag var hemma och var sugen på att jobba. Duktig no.1. Det andra är att mamma och jag fixade klart csn-grejen så nu vet jag hur mycket jag kommer att få i höst. Känns bra att veta exakt hur mycket jag får varje månad, något jag aldrig riktigt vetat eftersom jag bara jobbat som vikarie...

Kanske ska gå och sova nu då. I min säng. Skönt.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja nu har jag varit härnere i Tyskland i två veckor redan! Kan inte riktigt förstå det, dagarna bara flyger förbi!

Idag är jag ledig ;P Men annars har jag det jättebra och vill absolut inte hem!!

Bartenderkursen i Phuket skulle jag ha åkt på direkt!! Så häftigt! :D

Ha det bra!

2008-08-12 @ 10:46:59
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0