what a weekend!

Minst sagt. Herregud vad vilken kalashelg. Har inte sovit i min säng på hela helgen. Let's take it from the beginning :)

I fredags visste jag inte alls vad jag skulle hitta på. Tragiskt nog satt jag och kikade igenom heeela telefonboken i mobilen. Hur ofta gör man det egentligen??? Kära mikey kom till undsättning. Middag och film hos henne. Mkt snack och bara allmänt helmys! Det man kanske minns bäst är vitlöksbrödet?! Haha..

Efter en kväll hos mikey blev det övernattning hos Sandra och väl där var det ju bara att ta om hela storyn som jag redan berättat hos Mikey. Finns en del att prata om efter ett halvår. Sov på den smalaste soffan ever.. Men det gick vägen det å :)

Lördag och det vankades cityfest i Gävle och vi kom dit... Efter många om och men. Haha.. Tydligen hade vi bestämt nå motto för detta dygn för vi hade aldrig bråttom - vilket vi sa rätt ofta :) Annars var det en sjukt rolig kväll. Dans, dans och åter dans.. Det roligaste som hände var väl kanske "axel"-nypet. Ibland är det svårt att hålla isär axel och bröst?

Vaknade i går, söndag, och var pigg. Inte alls spec. bakis vilket jag tackade för. Detta efter förra söndagens "halva-människa-mående".. Haha.. Kom hem från Gävle, duschade, bytte om, packade för att sedan åka till stan och Jossan. Sitter hos denna flicka i denna stund faktiskt. Blev some fussball och film i går. En skräckis såg vi på, "The messengers" hette den tror jag. Lite småläskig ibland då. Even the guys var småskraja :) Kunde dock sova i natt..

Vad dagen och kvällen bjuder på har jag ingen aning om. Lr jo, träning ska det bli. Lr ännu ett mindre självmordsförsök kanske jag ska skriva..

Jahapp... Det var väl det :)

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0