Arlanda T&R

Nu ni..

Nu hade jag i vanliga fall skrivit att jag precis gått upp och att jag sitter och slevar gröt. Icke i dag! Nej, har precis kommit hem. Jag har varit på Arlanda (!). Ahh, hon har skjutsat/ hämtat ngn på Arlanda, tänker ni säkert nu. Icke sa nicke. Jag gick upp halv fem imorse för att befinna mig på flygplatsen klockan sex. Där tog jag en kaffe med Erik och hans kompis. Helt sjukt.

Erik och jag träffades när vi var på samma språkresa sommaren 2005. Alla vi svenskar som var där blev rätt tajta under dem där tre veckorna och sen dess har Erik och jag sagt att vi ska ta en fika när våra vägar korsas (karln kommer från Arvidsjaur). Kunde ju inte backa ur när jag fick förslaget att träffa dem på Arlanda (innan de skulle flyga till LA ...) Har länge sagt att jag ska bli mer spontan och i dag kammade jag hem X antal spontanpoäng kan jag säga :)

Var superkul att träffa honom. Hoppas det blir en kaffe till innan det hinner gå 3,5 år!

Men.. Att åka till Arlanda utan att man ska åka någonstans gör en lite smått deprimerad. Tänk sol, värme, goda drinkar och strand - det kan man få om man åker vidare från Arlanda.. Nu sitter jag är i mitt svinkalla studentrum och väntar på att tiden ska gå.. Hör ni ångesten? ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0