att falla för frestelsen

Gooood moooorgon! :)

Sitter och smaskar gröt medan jag känner mig aningens stressad. Ska plugga i skolan med en klasskompis. Ska plugga järnet i dag med. Nu är jag på g! Perfect!

I går kväll sprang jag i väg och akuthandlade mjölk och andra nödvändigheter. Efter ca. 1½ månads craving för Skogaholmslimpa gick jag till bröddisken, klämde och kände för att till slut välja den mest färska. När jag nyss käkade skogaholmslimpa med skivbar leverpastej på fick jag inte den där what a hallelujah moment- känslan i munnen. Tråkigt, va?! Men har ju en hel limpa nu så jag har ju ett tag på mig att få den känslan.. Har verkligen insett det här med att man inte kan köpa vad som helst när man bor själv...

Klockan tickar och jag måste springa!

Have a nice day, people.

Ciao...

Kommentarer
Postat av: julia

babe. du och jag måste prata om parisgrejen! snarast!

2008-12-03 @ 18:48:14
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0