Det är lördag!!!

Hallå!

Det är lördag. Märtan är glad. Blir råplugg några timmar tills min älskade Ajni kommer hit. Partymaken ska läggas och sen äre preparty här i vår korridor. Två stycken har jobbat/ jobbar på ÖG och ska båda ha förfest - BIG time people här alltså. Ska bli kul. Därefter blir det luccegasque på ÖG. Ser fram emot det. Har inte alls vart taggad under veckan men ska bli kul att få vara social :)

Nu måste jag sleva in min gröt och sen börja läsa... Boken jag läser nu är lite småseg hittills, kämpa på! :)

Kram på er.

Tror endorfinerna från fotbollsträningen sitter i fortfarande för jag känner mig jätteglad! hihi..

Kram.

Psst! Jag har lånat mammas kamera igen så inom kort kommer bloggen smyckas med lite bilder. Lite roligare, lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0