".. en fin stund tillsammans.."

Jag sitter här hemma i familjens vardagsrum och är mer lr mindre dööd. Jiiises vad trött jag är. Var rätt lugnt på jobbet, alla sötisar satt och sov redan efter middagen. Hehe..

Hade inte tänkt skriva något mer i dag av den enkla anledningen att jag är läskigt trött! Men så kom jag på att jag bara måste skriva om denna sak. Skickade meddelande till "dejt-killen" som ni har läst om.. Skrev att jag inte ville ses och att jag inte var intresserad..

"Vad tråkigt. Jag tyckte i alla fall att vi hade trevligt och
en fin stund tillsammans. Jag kanske var brysk i telefonen
när pratades vid. Men jag var irriterad på att vi sånna fall
skulle ses efter jul som första date."

Det vi kände efter dejten var ju verkligen ömsesidigt?! Hrm..

Jaa ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0