fri, fri, fri

Hallå!

Om ni bara visste vilken underbar känsla jag har i kroppen. Jag kan liksom göra preciiis vad jag vill i dag. Jag har inga "måsten" alls.. Herregud, vilken lovely känsla :)

Skulle upp och promenera med Sonjis i morse men precis när jag håller på att kasta på mig kläderna ringer hon och säger att hon måste sova längre.. Inte mig emot  och jag kröp ner i sängen igen. Dock kändes det lite dumt att inte kila ut själv för i mitt stress-påklädande hade jag lyckats bli pigg... Nu sitter jag här och har precis käkat gröt.. Klockan är drygt halv tolv.. Hehe..

Blev ingen utgång i går. Allt bara dog ut i stort sett.. I stället kom en kompis och vi kikade på "En riddares historia". Den där Heath Ledger ser/ såg ju förträffligt bra ut.. Grrr! ;)


Vet någon vem denna man är? På Uppsala-kanalen där det visar bilder på Uppsala
var han med från typ 8-10, asså bara han. Var tvungen att ta kort på det. Haha..
Så, vem är denne så viktiga, tydligen, mannen?!

Nu ska jag dona här och sen bege mig till Classe och hälsa på mina kära vän, Ajni! :)

Puss på er.

BTW, i går åt jag lunch halv två. Inte förrän nio åt jag igen. Gröt. Är rätt säker på att min kropp var i någon sorts chock efter jaa, det som ni läste om i går.. Jag brukar alltid bli hungrig var tredje timme.. I dag kanske kroppen är återställd?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0