Hemvändar-Märta

Är på helspänn i dag. Lite sån där barn på julafton ni vet.. Ska åka hem om några timmar. Papsen ska komma och hämta mig. Ska få åka bil. Våran bil. Jag älskar att åka bil, för att inte tala om att köra bil. Konstig sak att vara glad över, jag vet men det är mig vi pratar om nu vettni :)

När jag kommer hem ska jag krama alla, och även bli upphånglad av Harry. Den vanliga proceduren. He's into kissing that dog! Hehe.. Åhh.. Haha..

Det märks inte alls att jag är hemmakär va? Nej, tänkte väl det!

Dock ska jag jobba på Tallis mellan 16-21. Ska ändå bli kul - like the oldies there! Det är så mysiga (okej, inte alla men de allra flesta!)

Nej, nu ska jag kila ut i köket och make some porridge och sen börja packa. Kommer nog bli rätt mkt packning om jag känner mig själv rätt. Tror jag ska köra en sån där min-dag-i-bilder, kul va?! :)

Nej, nu lär jag börja så jag kommer hem någon gång!

Hi hi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0