I am a future housebuilder :)

Hello hello.

Ska strax ta och hoppa in i duschen. Duscha av mej schwett :P Nej, så illa är det inte. Har tränat ikväll - blev styrka trots att det är löpning som gäller på måndagar. Suget för styrketräning tog över :) Testade att göra armhävningar på en pilatesboll för första gången sen instruktörsgrejen. Herre min jee vad det tog. Nu hoppas jag att det känns i morgon också! :D Tränade dessutom med Frida, var alldeles för länge sen vi sågs. Dock har vi planerat lite dejter nu, me likey!

Well, pluggade med Sonja på ÖG efter föreläsningen i skolan. Gick sådär men.. I morgon äre nya tag som gäller! Och just det, en tjej i klassen bjussade på chokladtryffel i dag, ngt jag nog aldrig smakat tidigare och hey, här har vi missat något gott...

... Eftersom jag hittills har NOLL julpynt lr någonting (och jag är en tjej som älskar julen!) bestämde jag och min andra halva, Ajni, att julbaka på fredag. Vi gjorde det i trean genom att göra ett pepparkakshus. Det fulaste världen någonsin skådat - lösgodis hur som helst på huset :) Nu är vi mer mogna och kommer göra ett helt fantastiskt hus :) Ser sjuukt mkt fram emot fredagkväll. Knäck och massa annat mums ska vi göra också. Mys, mys, mys!

Nej, duschen var det ja!

Kram på er från en tjej med endorfinkick :)

Kommentarer
Postat av: ajnsan

guuuud vad myyys! ser fram emot mycket hun :) pepp pepp, pepparkaka :D

2008-12-02 @ 08:29:03
Postat av: ajnsan

guuud vad myys de ska bli, längtar jättemycket! :) pepp pepp pepparkaka :D

2008-12-02 @ 08:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0